Wednesday, February 10, 2010

The Opening

saya mulakan pelancaran Blog ini dengan Lafaz Bismillah.
dan marilah mensedekahkan Al Fatihah kepada ayah dan ibu saudara-saudari sekalian walau dimana sahaja mereka berada.

Rasulullah SAW pernah bersabda :
"setiap pagi sedekahkan Al-Fatihah kepada kedua ibu bapamu ( tak kira masih hidup @ telah tiada ) nescaya pintu rezekimu akan terbuka buat kamu..."


Tema Blog?
Series-Giler-Tapi-Santai.. err apekah??

Slogan Blog?
"Saya juga invest seperti anda..." sound familiar? yes, got the idea masa dgr iklan Esso hihiks!


Penulis Blog?
She-Ily is Part timer UTC cum Part timer Blogger and full time gov servant

Motif Blog?
Saya nak share ngomel2 sedikit ilmu tentang unit trust,pelaburan emas,serta isu-isu pengurusan kewangan yang saya peroleh melalui pemahaman selepas menghadiri kursus2 atau pembacaan mahupun pengalaman peribadi sendiri.. basically blog ini saya tujukan khas kepada para investor under my servicing agent account.

Misi Blog?
dapat duit nuffnang utk bayar duit streamyx n minyak kete+tol+fees untuk xtvt riadah itu ini

Target # Blog Reader?
10 loyal+precious blog readers from my previous blog(err adekah) but obviously anyone who interested with my entry hihihi. so total target: 100++ perday
agak2 macam tak capai target tu, i bace/click sendiri hari2 pun ok what? ;)

Sejarah Blog?
Saya mempunyai pengalaman menulis 6 blog since 2003; ok kalau tgk rekod tu mmg tak menyakinkan blog yang ke 7 ini akan survive.. heheh.. tapi blog dulu2 tade misi/target, yang ada hanya motif/gossip2 gitu... so harapan saya, blog ni akan lebih berjaya...

Penaja Blog?
antaranya...
http://blognuril.blogspot.com/2009/10/iklan_29.html

Belakang tabir?
sebenarnye, blog ini masih banyak ruang atas bawah yang perlu di cat, dipasangkan langsir, tapi saya belum berkesempatan untuk buat apa2. CF+kunci kedai pun baru dapat last week eheks! till then, selamat lah yer korang 'melayan' hasil2 entry tuan-tanah blog ni. Wsalam.

...must read article - EPF with Unit Trust

Ily Disclaimer:
Ily will not be responsible on the accuracy and appropriateness of the contents. The blog owner shall not be held responsible for any damages due to virus infection while downloading the information from the website.

2 comments:

aitotyati said...

SALAM ILY,

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH. WAH SUDAH LAUNCH BLOG BARU!!!

ily said...

itulah..
alhamdulillah.. egege

byk dah materials nk update, tapi lum sempat karang lah pntotyati huhuks