Wednesday, April 7, 2010

Wasiat | Intro

Saya baru pulang dari mendengar Topik Penulisan Wasiat by Mr Syuhaib.Othman at MLK branch.

my evaluation regarding the contents, the deliver itself is 2 thumbs up.
im too excited to write all the information i gain tru the talk.
(wah kenapa ku speaking london ini)
tapi saya sangat gumbira jika saya berkesempatan menceritakan dalam blog ini tentang kebaikan menulis Wasiat.. doakan saya sempat yer.. ini kerana tugas hakiki saya sangat2 ketara sibuknya ketika ini..

Mari saya tinggalkan 2 link yang berguna untuk slot entry-akan-datang-yang-belum-pasti-sempat-tak-nak-karang daripada saya mengenai label WASIAT: *grin
E-syariah pengiraan Wasiat
dan
kalkulator pengiraan Faraid
done by USM researcher.
but for those who read tis entry; and want to know further on wasiat writing, do pls email/contact me to set an appointment *wink2.

2 comments:

aitotyati said...

nuril kamu mane?. bz ya?

nuriL said...

hahah..
nuril tade sini, die bz.
tapi ily ade tolong2 tgk2kan eheks